דירות למכירה בבת ים – לא רק תל אביב על המפה
דירות למכירה בבת ים – לא רק תל אביב על המפה
קטגוריה ראשית » דירות למכירה בבת ים – לא רק תל אביב על המפה

ישראלים רבים חולמים לגור באזור טוב בעיר תל אביב, אך רק מעטים מצליחים להגשים את החלום. העיר צפופת האוכלוסין ובעלת יוקר המחייה הגבוה אינה מאפשרת לרבים מן החולמים להגיע אליה. אך מסתבר שיש אלטרנטיבה. דירות למכירה בבת ים הן החלופה האולטימטיבית לרכישת דירה באזור טוב בתל אביב הגדולה. אז איך דירה בבת ים משתווה לדירה בתל אביב אתם שואלים? זה פשוט מאוד, ויותר מכך דירה בבת ים בפרויקט יוקרתי, אף משדרגת את חווית המגורים האפשרית של תל אביב.


יתרון שהופך לחיסרון

תל אביב הפכה להיות לעיר המבוקשת ביותר בארץ, בעיקר אודות למקומות העבודה הרבים המרוכזים בה ולמסחר הענף. יש בה גם יתרונות נוספים, ביניהם מרכז בילויים עשיר וחופי ים מרהיבים. אך יתרונותיה הופכים מהר מאוד לחיסרון גדול עבור המתגוררים בעיר, למעט שכונות הצפון.

הצפיפות הגבוהה בעיר והתנועה הגדולה בכל שעות היום, אמנם הופכים אותה לעיר ללא הפסקה, אך כשמדובר במגורים הנושא יכול להפוך גם למטרד. לעומת זאת, מגורים בפרבריה של תל אביב הופכים את כל מה שהעיר הגדולה מציעה לזמינים ונגישים, ועם זאת לכאלה שלא מפריעים. דירות למכירה בבת ים מספקות עבור אלה שהשכילו לרוץ ולרכוש, איכות חיים מצד אחד, ומן הצד השני קירבה למרכז העניינים.

בבת ים האוויר פחות מזוהם, הכבישים פחות עמוסים, אין מצוקת חנייה, הנגישות לתל אביב הן בתחבורה הציבורית והן בפרטית היא מן הגבוהות באזור המרכז, ואם לא מעוניינים לצאת מעיר המגורים, ניתן להינות גם בבת ים מחופי ים מרהיבים, ממרכזי בילויים, ומרכזים מסחריים נוחים.


דירות למכירה בבת ים – מגורים ברמה אחרת

יתרון נוסף ומשמעותי הקיים לרכישת דירות בבת ים הוא ההיבט הכלכלי. דירות בתל אביב הן נכס יקר ואינן מתאימות לכל כיס. הדבר נכון גם לדירות פשוטות ועל אחת כמה וכמה לדירות בפרויקטים יוקרתיים.

לעומתה, העיר בת ים מאפשרת רכישת דירה במחיר סביר יחסית, וגולת הכותרת היא האפשרות להתגורר בפרויקט יוקרתי כמו פרויקט הדר ים בת ים, להינות ממגורים ברמה גבוהה, להתענג על נוף לים, וזאת מבלי להיוולד למשפחה מהאלפיון העליון. קרן פייר, היא קרן השקעות ישראלית המאפשרת לישראלים רבים להגשים את החלום ולהינות מהיצע של דירות למכירה בבת ים בפרויקט יוקרתי ומפואר המשקיף אל הים.

 

 

קרן נדל"ן פייר
דוא"ל: oren@faire.co.il
http://www.faire.co.il/